Presentació Gaiata 11 “Forn del Pla”

Arribem ja a la darrera presentació abans de les vacances de Nadal, una època plena de màgia, i qui ens van donar peu a aquesta època tan festiva van ser els nostres companys i amics de la Gaiata 11 “Forn del Pla”, amb un espectacle nadalenc, que acompanyava la presentació de la seva comissió i màxims representants per a la Magdalena 2025.

El Palau de la Festa s’omplia de gent i a poc a poc vam anar rebent la comissió d’aquest sector gaiater, fins que va arribar el moment de rebre els qui representaràn en aquestes Festes de la Magdalena 2025 el seu sector.

Una volta imposades les bandes acreditatives, vam anar descobrint més sobre la història de què anava l’espectacle.   

En finalitzar l’acte, les nostres màximes representants, Natalia i Claudia i la nostra Presidenta, Elisabeth, van rebre a la llotja les Reines de les Festes, Paula i Carla, acompanyades de l’Alcaldessa de la Ciutat, Begoña Carrasco, i de la Regidora de Festes , Noelia Selma, que ens lliuraven les seves felicitacions oficials de les festes nadalenques. 

I seguidament vam rebre a les representants de la Gaiata 19, que ens lliuraven la seua invitació per a la presentació. 

I vam finalitzar la nit amb el tradicional Rotllo i Canya.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*