Seguint una xicoteta tradició un poc diferent del que solen ser els actes magdaleners, la comissió de la Gaiata 15 decideix portar el món Disney a la realitat, així doncs, els nostres màxims representants 2023, Adriana, Lucia i Carlos, juntament amb la seva comissió, s’han disfressat per participar a l’animació de la Marató BP de Castelló 2023.
Un matí de diumenge una mica diferent, però ple d’adrenalina, animant a tots els corredors que van participar a la cursa. Els petits de la comissió, i també els no tan petits, van treure totes les forces i ànims per fer més entretinguda l’assistència als corredors.
Acompanyats d´un bon esmorzar per donar-nos les forces durant tot el matí, i bona música, vam poder passar un gran dia al costat de Jack Sparrow, Cruella De Vil, el barret boig, Alícia del país de les Meravelles, i molts més personatges.
Ja és el tercer any que la Gaiata 15 s’anima a participar-hi, i tenim clar que la tradició s’anirà mantenint.
Fotos cortesía COMISIO
Deixa un comentari