Presentació Gaiata 7 “Cor de la Ciutat”

La comissió de la Gaiata 7 Cor de la Ciutat, que enguany assumeix la presidència Pilar Gijón Ribera, va ser l’encarregada de tancar el cicle de presentacions de 2025 i, com no podia ser d’altra manera, va omplir d’ambient nadalenc el Palau de la Festa per a retre homenatge a les seues màximes representants, Belén Mateu Felip i Luna Pacheco Martínez.

Un Nadal profundament castelloner va omplir la sala, amb clares referències al Betlem de la Pigà, que simultàniament s’estava representant al Teatre Principal, convidant totes les persones assistents a viure amb intensitat les pròximes celebracions commemoratives del naixement del xiquet Jesús.

En la llotja Sequiola, les nostres madrines Vega Peraire i María Collados, acompanyades per un nombrós grup d’integrants del Sequiol@s, van gaudir intensament de l’espectacle.

En finalitzar l’acte, i juntament amb la presidenta Elisabeth Breva, reberen la visita reial. Les Reines de les Festes, acompanyades per la primera autoritat municipal, pujaren a les llotges per a felicitar el Nadal a les dinou comissions de sector.

Abans de concloure la vetlada, la Gaiata 14 Castalia va fer entrega de les invitacions per a la presentació dels seus càrrecs de la Magdalena 2026, que serà l’encarregada d’obrir el nou cicle de presentacions al gener de 2026.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*