El Carter Reial visita Castelló

La persona enviada per Sa Majestat els Reis d’Orient va arribar a la plaça Major de Castelló, desfilant sobre un cotxe d’època, per recollir totes les cartes de les xiquetes i xiquets de la ciutat, carregades de peticions, molta il·lusió i irradiant alegria.

La primera autoritat municipal va rebre al Carter Reial, acompanyada de les Reines de les Festes, Clara Sanz i Ana Colón, juntament amb l’edil de Festes i el president de la Junta de Festes, Raül Collazos.

El Món de la Festa va voler acompanyar l’enviat reial. Per part de la Gaiata 15 Sequiol, les nostres madrines María Collados i Vega Peraire, acompanyades per la presidenta Elisabeth Breva, van gaudir de moments plens d’il·lusió amb l’animació preparada per a l’ocasió. Per la seua banda, Vega va entregar la seua carta de desitjos per a Sa Majestay els Reis d’Orient.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*